Frequently Asked Questions

This Agreement was last modified on 18th february 2016

Usein kysytyt kysymykset - FAQ

Mitä maksutapoja on tarjolla? Voinko maksaa laskulla?

Voit maksaa kaikilla Suomalaisilla verkkopankeilla, luottokorteilla ja laskulla. Lisätietoa maksutavoista

Kuinka kauan kestää, että tilaukseni lähetettään?

Normaali tilauksen käsittelyaika on 1-5 arkipäivää, riippuen ruuhkasta ja onko tuote omassa vai tavarantoimittajan varastossa.

Kuinka voin seurata lähetystäni?

Saat lähetystunnuksen ja linkin postin tai dhl:n seurantaan sähköpostiisi, kun lähetyksesi on pakattu

Miten saan yhteyden asiakaspalveluun?

Saat meihin yhteyden sähköpostilla.

Kaikki verkkokauppaan liittyvät asiat siis hoituvat osoitteessa asiakaspalvelu@huokea.fi tai yhteydenottolomakkeella huokea.fi/asiakaspalvelu

Pyrimme vastaamaan viestiisi aina niin pian kuin mahdollista, aina viimeistään seuraava arkipäivänä. Tällä hetkellä Meillä ei ole asiakaspalvelua puhelimessa.

En ole tyytyväinen tuotteeseen tai se ei vastaa odotuksiani, saanko palauttaa sen?

En ole tyytyväinen tuotteeseen tai se ei vastaa odotuksiani, saanko palauttaa sen?
Palauttaa saa, palautusehtojen mukaisesti. Kaikki tarvittava palautuksesta löytyy Palautukset -sivulta.

Miten saan yhteyden asiakaspalveluun?

Saat meihin yhteyden sähköpostilla.

Kaikki verkkokauppaan liittyvät asiat siis hoituvat osoitteessa asiakaspalvelu@huokea.fi tai yhteydenottolomakkeella huokea.fi/asiakaspalvelu

Pyrimme vastaamaan viestiisi aina niin pian kuin mahdollista, aina viimeistään seuraava arkipäivänä. Tällä hetkellä Meillä ei ole asiakaspalvelua puhelimessa.

SHOPPING CART

close